Calimani: Rezervatia 12 Apostoli

 Vineri 15.07.2011, ne-am strans o trupa de 7 persoane cu scopul de a vizita Calimanii, mult prea apropiatii si prea nevizitatii munti de catre mine. Am luat un tren particular din Bistrita pana la Prundu Bargaului, in care era explicat modul de folosire a geamurilor impotriva eventualilor indieni, asa zisi Pieile Rosii. In sfarsit am ajuns teferi la destinatie, de unde am luat o ocazie pana in Pasul Tihuta, pentru a mai lua o ocazie pana in Dornisoara :) si uite asa am scapat de un drum lung si plictisitor si ne-am trezit direct in salbaticii Calimani :)).






Baiatul cu parul de foc.


Dupa cum povesteam mai sus, acesta este mijlocul de transport din pasul Tihuta spre Dornisoara. Nu tocmai clasa I
 O aventura pe cinste, plimbarea cu Taful.







Gata cu binele, incepe lungul drum prin paduri aproape nemarcate, spre Rezervatia 12 Apostoli
 ........Greu la deal.......

 Vedere spre Vf. Piatra Dornei 1683m


Mergem prin paduri pe dibuite, traseul nu mai este marcat de mult, decat cu instiintarea ca suntem in Parcul Calimani, sa nu cumva sa ne trezim prin Costinesti.
 Ne mai stiind incotro sa mergem, am luat-o la vale dincolo de Vf. Piatra Dornei, spre 12 Apostoli si ...... minune, am descoperit marcaje aparute in mijlocul paduri, de acolo sa inceapa traseul?! Asta ramane o enigma. Oricum bine ca am descoperit marcaje si stim ca suntem pe "drumul" cel bun.
Rezervatia 12 Apostoli


 A doua zi de dimineata am urcat repede pana la Pietrele 12 Apostoli pentru a face cateva poze si ne-am intors pentru a impacheta si a pleca spre casa. Se anunta vremuri mari.








Nelipsita cafelutza :)

 Am avut un traseu lung pana in Vatra Dornei......... cu alte mijloace de transport abordate pe drum :)








Deocamdata ne bucuram de o dimineata minunata si de "cei 12 Apostoli" 


 Acolo jos in poienita a fost locul de campare, am scapat nu ne-a papat nici un urs sau iepure turbat...


Traseul de la 12 Apostoli pana in satucul Gura Haitii era de doar 2 ore, noi am venit pe la Dornisoara vreo 7-8 ore. Data viitoare o sa studiez harta mai pe indelete.





Toate resturile menajere se duc inapoi in civilizatie de unde au venit, nimic nu ramane dupa noi!


Din traseul ce vine de la Poiana Negri spre 12 Apostoli, traseul urca de-a lungul unui izvor printr-o padure extraordinara, foarte salbatica si foarte ne umblata.



Suntem intregi toti, am scapat de ursi si de iepurii turbati (persoanele din poza cunosc povestea :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu