Pe plaiuri straine in Tara Noastra



 Ora 07:00, cafeaua da in foc, curat repede aragazul, pun cafeaua intr-o sticluta si zbor cu bitza spre gara! Normal ca am pierdut trenul, dar macar am reusit sa-l scot pe Kuky din sarite de dimineatza ;) (mi-o fost dor). Tot raul spre bine, in fata la liceul sportiv am prins autobusul de Muresenii Bargaului, am aruncat bitzele in portbagaj si ne-am imbarcat. Foarte buna cafelutza am baut pana in Mureseni :).
 Ne aprovizionam cu apa pe traseu...





Cu cat urcam mai des Tihuta, cu atat ni se pare mai usor :)






Ajunsi in Pas, pe ultimii 300m ne-o picurat putin.








Intrarea pe traseul Drumul romanilor





Incepe distractia :)






De aici vine laptele si branza adevarata! Prea frumos prea ca la tara...







Foarte frumos traseul, o coborare extraordinara.


 Vedere spre Varful Heniu, versantul nordic.















 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu